Friday, June 5, 2009

Mellanlandar i USA

Klockan ar halvfem pa morgonen svensk tid och det ar snart dags att sova.. Vi hade en skon flygresa over till usa idag, lyfte fran Arlanda och flog direkt till Newark dar Andy's foraldrar kom och hamtade oss.. Imorn maste vi ga upp strax innan sex for att aterigen aka till flygplatsen for att ta oss ner till St. Martin. Det kommer bli en lang dag da vi har stopp bade i New York och Miami.

Ikvall kom Andy's syster och kille, farmor & farfar och farbror till oss och hade en jattegod middag sa jag tror att jag kommer att spricka. Jag fick en underbar "fodelsedagstarta" bestaende av vindruvor och jordgubbar med ett ljus istucket i ett av vindruvorna.. :) De hade kopt alldeles for manga paket till mig och jag fick bl.a. springstrumpor, sandaler till sommaren, nya figurer till mitt armband, gift card pa en bataffar, victoria secret och manga fina kort. Det blev aven firande av varan folovning och vi avslutade kvallen med skumpa! :)

Nu ar det sangdags och nasta gang jag uppdaterar kommer jag vara nere i Carribean, kanns lite konstigt men spannande!

Ta hand om er alla!
-Mia

No comments:

Post a Comment