Monday, June 4, 2012

Ny hemsida!

Jag och Andy har äntligen bestämt oss for att kombinera våra hemsidor/bloggar till en och samma, vi gör ju ändå samma sak hela tiden! :)

Detta betyder att jag inte kommer att uppdatera något mer på denna adress, utan allt kommer hamna på www.andyandmia.net Jag kommer att fortsätta skriva blogg och ladda upp foton som tidigare, men jag och Andy kommer att varva inlägg på första sidan. Vill ni se alla mina klickar ni på länken "Mias Blogg" till höger på sidan. Alla mina tidigare inlägg från denna blogg finns även på andyandmia.net. 

Jag kommer fortsätta att skiva på svenska, men mycket annat kommer att vara på engelska. För er som gärna vill läsa allt på svenska borde översättningsfunktionen via google fungera, kanske blir lite lustiga översättningar, men det får vi leva med!

Så här ser den ut:

Hoppas att ni gillar den nya sidan, skriv gärna en kommentar om det är något ni tycker ser konstigt ut eller vi behöver ändra på.

Kram på er alla! Fortsätt gärna läsa!

No comments:

Post a Comment