Tuesday, September 14, 2010

Fall # 2

Igar var jag och Andy ute och sprang..

Som vanligt var vi upp tidigt for att hinna med rundan innan Andy skulle ivag pa jobb och innan det blivit for varmt. Man marker att hosten ar pa vag nu for solen gar upp mycket senare an vad den gjorde under sommaren...

Vi planerade en runda ut till Bay Ridge, ett omrade langs med vattnet dfar man kan se solen ga upp. Nar vi borjade rundan var det absolut backsvart ute och dimman lag tat, kandes nastan lite magiskt.

Trottoarerna i USA bestar av meterlanga sektioner med skarvar imellan. Vissa skarvar passar inte riktigt ihop, och pa ett stalle var det nastan en dm i hojdskillnad mellan de tva. Just dar fanns det heller inga gatlyktor och jag ramlade, for andra gangen i ar. Mina stora skrubbsar fran forra gangen har numera blvit fina vita arr pa sidan av mitt hogra kna, den har gangen blev det bara sma skrapsar, kanske har jag lart mig att falla battre..?

Sa kan det ga!!

Kram pa er alla dar hemma!

2 comments:

  1. Hoppas det gick bra! Och att träningen inte påverkas av ditt lilla fall.

    ReplyDelete
  2. Tror att nya tekniken far bli att springa med hoga knan dar det ar morkt.. haha! :)

    ReplyDelete