Saturday, October 2, 2010

Håll tummarna för mig och Andy!!

Imorgon ar det dags for varat Halva Iron Man!! Vi ska snart upp till Baltimore for att fa vara cyklar och hjalmar inspekterade och hamta varat paket med nummerlappar och annat skoj..

Tva km simning, nio mil cykling och ett halft marathon. Det ar kanske inte sa konstigt att man ar lite nervos! :) Vi maste vara dar redan kl. 05.15 imorgon for att fixa allt och forsta start ar redan 07.15. Tur att jag har tranat mycket pa morgnarna den har sommare sa kroppen ar lite van med det.

Det ser ut som att det kommer vara tillatet att ha vatdrakt. Temperaturen var idag 76 grader fahrenheit (24.5 grader celsius) och gransen gar vid 78 F. Detta kanns bra for man flyter battre med vatdrakt och simmar snabbare, och med tanke pa att jag endast besokt poolen en gang i ar kan det nog behovas lite extra flytformaga!

Hall tummarna for mig och Andy

Tack alla som har skankt penger till LiveStrongs cancerfond. Bade jag och Andy har samlat in over $ 1000 fran nara och kara vilket jag ar mycket stolt over!
Tack annu en gang!

1 comment:

  1. Haha.. o den enda gången du besökt poolen så hade du väl ingen vidare flytförmåga? Eller.... räknades inte den dagen? Du vet den där dagen efter bröllopet ;)

    LYCKA TILL NU! Eller kanske, KÖR JÄRNET! För ni lär väl vara igång o köra nu..?!
    Eller kan ni ha hunnit klart? Klocktänkandet går inte så bra :/ O vet ju inte alls hur lång tid det här kommer ta! 6 timmar???

    ReplyDelete