Tuesday, January 24, 2012

Livet på landet fortsätter

Livet på landet är som sagt ganska så mysigt! I helgen kommer Nishi, Gurly och Daniela över och vi ska tillaga en gourmetmiddag med tema just 'lantmat' :) I början av Februari får jag besök av Johanna och Karin och jag känner på mig att även den helgen kommer bli alldeles underbar!

Idag var jag ute på min första 'längre runda', 20km. Man får ett helt annat perspektiv på distans när man börjar springa.. 20 km är en ganska så lång sträcka, idag sprang jag genom skogen, via karleby, Fjärdhundra, Forsby, Skensta, Gästre och Måtteby, och denna runda var endast 20 km. Helt plötsligt blir avstånden här ute på landet inte så långa. Till Enköping är det endast 18 km, alltså kortare än jag sprang idag. jag skulle dock aldrig få för mig att springa till eller från Enköping, det är nog svårare att hitta en jobbigare och mer långtråkig sträcka än den..

Här kommer två underbara filmer från när jag Andy och Richard var ute med hans slädhundar och provkörde, jag lyckades fånga några härliga stunder med Andy och hundarna... :)

Ha det så gott allesammans!

1 comment:

  1. Jäklar vad långt det blir om man tänker att du sprang runt forsby.. Coola filmer, ser häftigt ut och det är nåt jag måste testa!

    ReplyDelete