Friday, May 28, 2010

Blue Angles

I onsdags var vi ute på vattnet, tillsammans med alla andra i Annapolis.. 
Varje år har Blue Angles en stor flygshow i Annapolis i samband med Naval Academys graduation... Alla passar på att se showen från vatten så hamnen är full av båtar :)
Jag o Andy hade bjudit med hans jobbkompisar ut, och Andys kompis Adam hade sina föräldrar och Andys föräldrar på sin båt... Det var varmt och skönt, men jag måste erkänna att en showen var faktiskt inte så häftig som alla andra tyckte.. De flög lågt, snurrade runt och lät som bara den. Vi hade iaf en skön dag på vatten och en god middag på kvällen då vi firade Adams födelsedag..

I tisdags kvall lånade jag och Andy två kajaker och paddlade upp längs med Spa Creek. Så himla mysigt! Jag tror att bilden säger mer än vad jag kan beskriva... :)

2 comments:

  1. Men åhh!! Hade de inte kunnat vänta typ 6 veckor att ta examen?! Det där hade jag velat se!! Även om du inte tyckte att det motsvarade förväntningarna...

    Paddla kajak lät inte alls fel! Mysigt!! :)
    Skulle faktiskt vilja äga en kajak här hemma.. Men är ju så dyra! O drygt att behöva ta den på bilen jämt om man ska ut, eftersom man inte direkt har någon sjöplats att lägga den vid..

    O du.. var det Adam som var singel... eller hur var det..?! ;) Haha!

    Syns snart!! Kramar

    Om du mot all förmodan (?!??) skulle bege dig in till Enköping ikväll så hör av dig! Du har mitt nummer! Om du nu mot all förmodan ens läser det här innan det ;)

    ReplyDelete
  2. Ullis: blev 'bara' Dunderbo för hela slanten igår, men hör av mig ikväll till dig, kanske komma in måndag/tisdag kväll?
    Kram!

    ReplyDelete