Sunday, March 7, 2010

Batterierna är fulladade igen!

Idag var jag ute på en underbar springrunda tillsammans med Lasse Lind och Miss Li. Tänk vilken skillnad väder, omgivning och musik kan göra! Det var så där underbart vårigt och luften kändes fulll av glädje när jag sprang runt i mina gamla kvarter runt Newton och Waban!

De senaste veckorna har varit lite tuffa i Florida, jag har haft svårt att motivera mig och varit alldeles för negativ för mitt eget bästa. Jag hoppas nu att mina batterier kommer vara laddade under en lång tid framöver. Sänd gärna över lite pepp emelanåt! :)

Boston går inte att beskrivas med ord, det måste upplevas!!

1 comment:

  1. Härligt med laddade batterier!
    Inte kan väl du vara negativ? Kan jag aldrig tänka mig ;)
    Har du tänkt nått mer på hemresa?
    Kram Wasberg

    ReplyDelete