Thursday, March 18, 2010

St. Patricks Day

Igår var det den 17:e Mars vilket firades ordentligt här i Annapolis. I går morse klockan sex öppnades dörrarna till en av stadens barer där de serverade öl och frukost. De hade även ett band som spelade vid åtta och jag kan tänka mig att det var fullt ös hela dagen. 

Jag och Andy firade kvällen med att gå till Galway Bay, en av de många irländska barerna i stan. Stället var packat och alla hade minst en öl i handen. Vi drack god Guiness och lyssnade på ett band som spelade. En mycket bra onsdag med andra ord! Någon som firade St. Particks Day hemma i Sverige eller någon annanstans?

Kram på er alla!

2 comments:

  1. Nope, inte jag iaf..
    Kanske kan klä ut mig grön och låtsas att mitt glas vin är en öl ikväll?! Så kanske tvätten och pluggandet (som jag bör sysselsätta mig med!) blir lite roligare ;)

    ReplyDelete
  2. Hur har du det där borta? Fullt upp? Kramar

    ReplyDelete