Tuesday, March 2, 2010

Till Boston på torsdag!!

 
Underbara minnen!!
På torsdag ska jag äntligen åka och hälsa på mitt underbara Boston, åh vad jag längtar!!

Det var två år sedan jag var där sist, tjejerna har hunnit bli 11 och 9 år, det är konstigt vad tiden går fort!!

Familjen har köpt ett hus i New Hampshire och förhoppningsvis ska vi åka upp dit över helgen och åka skidor, vilket betyder att jag kommer att få se min första snö för i år!! Jag ska även hinna med att vandra Bostons gator upp och ner, åka T, dricka en kopp kaffe i North End, strosa runt i Beachon Hill, ta en trip upp til Harvard och träffa Yasinne som bjöd med mig till Marocko i våras men inte kunde komma... :)

Åh vad jag längtar, bilder från tripen kommer att visas när jag kommer tillbaka! 
Kram på er alla!

3 comments:

  1. Hur länge blir du i Boston?

    ReplyDelete
  2. Guu vad kul för dig!! Kära Boston!! =) Det verkar som om du har det hur bra som helst i övrigt! Så kul att följa vad som händer "over there". Ta hand om dig och hälsa Boston!! Kramar Jennie

    ReplyDelete
  3. Ullis: Jag blir borta i sex dagar, så kommer tillbaka på tisdag kväll till Florida...
    Jennie: Vad kul att du läser bloggen... Ja det ska bli så kul att se tjejerna igen men så klar hade det varit ännu bättre om ni hade varit med mig där ochstrosat runt på Bostons gator.. Inte samma sak utan er!!

    ReplyDelete