Monday, March 26, 2012

Flashy Lady

Jag kan säga att travsport aldrig riktigt intresserat mig men detta har ändrats!

I torsdags var det mycket spännande. Jag o Andys farfar skulle åka ner och kolla när en av hans hästar skulle springa, Flashy Lady.  Jag och Dennis lyckades dock hitta loppet live vid datorn, så datorrummet omvandlades snart till åskådarläktare... :) 

Flashy lyckades springa hem en vinst och gjorde det på ett mycket vackert och spännande sätt. Jag vet inte om Andys farfar var mer tagen över vinsten eller faktum att vi nu kan se alla loppen hemma vid datorn. 

Loppet kan ni se här. Flashy är hästen längs in vid staten som har röd nummerlapp.

1 comment:

  1. Haha, Andys farfar är cool! Synd att jag aldrig fick äran att se tågbanan när vi var där och skulle hälsa på..

    ReplyDelete