Saturday, March 17, 2012

Vår i Pennsylvania

Vårskorna är på :)
I tisdags när vi klev av flygplanet och landade på Newark kom värmen mot mig. Måndagen hade varit otroligt fin hemma i Dunderbo, jag och Andy körde styrka hemma på gräsmattan, men det var inte alls samma värme som här. Det känns dock att det än så länge bara är vår, och att det kommer ta ett tag innan den riktiga sommaren kommer vilket gör mig glad.

Torsdag+fredag blev besök i Annapolis och på något magiskt sätt lyckades vi träffa nästintill alla vi känner där nere. Annapolis är och kommer nog alltid att vara en liten idyll för mig, och detta späddes nu på med att alla träd stod i blom, solen sken och alla var glada! 
Fina vårblommor vid Port Annapolis
Ta hand om er där hemma och ett extra hej till alla jag inte hann med att säga Hej Då till innan jag åkte, det gick minst sagt snabbt på slutet!

1 comment:

  1. Ser jätteskönt ut, lite avis men hoppas vären kommer hit snart oxå ;-)

    Kramar Frida

    ReplyDelete