Saturday, November 12, 2011

Barbados...

Här kommer lite bilder från Barbados...
Jag kände mig som en riktig turist under denna korta vistelse. Jag tog en taxi från flygplatsen till ett hotel, vet egentligen inte riktigt var på ön jag befann mig, vandrade runt på stranden och badade i hotellets pool, åt både frukost, lunch och middag på hotellet och hade egentligen ingen kontakt med den yttre världen (lokalbefolkningen på Barbados) annat än ett par försäljare som försökte sälja mig importerade halsband eller vattensporter.. Stor skillnad mot hur mina resor brukar se ut. Men jag kanske inte kan förvänta mig annat när jag bara har ca 20 timmar på mig... :)
 Hotellpoolen och ett 'steel band' jag lyssnade på när jag åt middag...
 En tom strand klockan sju på morgonen.. Annat var det sen, fullt med solstolar och grillade människor
Promenad utanför där jag bodde...
Utsikt från min veranda.
Ett dopp i hotellpoolen.. (kan ni se mig till vänster?)
 Bröllop på stranden som jag gick förbi
Alltid lika fascinerad av kite surfare!

3 comments:

  1. Ser helt underbart ut syster!!!

    Skulle gärna fälja med dig på ngn resa en dag i framtiden!!!!

    FRAM FÖR FLER FLYGFÖRSENINGAR OCH MISSADE AVGÅNGAR ÅR FOLKET!!!!!
    (om det innebär sånna här besvärliga mellan stopp vill säga ;-) )

    Kram på dig syster!!!

    ReplyDelete
  2. Men herregud, hur stavar och skriver jag egentligen???
    Hoppas du förstår iaf :-)

    ReplyDelete
  3. Ja det finns ju verkligen värre ställen att vara strandsatt på. Känns dock som att min flyghisorik är mindre lyckad (fast i snökaos i London, ingen väska i Marocco, övernattning i Thailand etc....) Kram på dig syster

    ReplyDelete