Tuesday, November 8, 2011

Försening...

På grund av oväder ute på Atlanten har starten av Caribbean 1500 blivit uppskjuten till antinegn torsdag eller fredag denna vecka. De skulle ha kommit iväg igår, måndags, men så blidde det inte. 
Andy är ju med och jobbar i starten så hans flyg måste bokas om och kommer inte ner förrän på lördag, jag som hade längtat så tills vi ska ses och nu måste jag vänta ytterligare ett par dagar.. :(

Jag fick mail av min chef idag och han tyckte att jag skulle flyga som beräknat, imorgon alltså, om det fortfarande passade mig. Hans kommentar var att jag kan få ett par dagar i solen och komma över "jet lagen" (vet inte om han minns att jag somnade vid middagsbordet förra året.. ;) ) Hursomhelst, jag kommer få ett par dagar i BVI ensam innan Andy kommer, ska dock bli najs att komma ner och kolla in stället och kanske få lite sol på min bleka sverigehud! :)

Ha det så gott här hemma!

No comments:

Post a Comment