Friday, December 4, 2009

Bibliotek...

Just nu sitter jag o Andy på Pompano Beach Library, jag försöker klura ut ett bokföringsprogram som jag behöver till en skoluppgift och Andy uppdaterar Allied Seabreeze hemsida.

Om man tänker efter är det lite underligt att bibliotek fortfarande existerar, det är inte mycket idagens samhälle som man faktiskt kan få gratis utan att behöva binda upp sig till kluriga erbjudanden... Här finns en uppsjö av böcker, en massa bord där jag kan plugga, sköna fåtöljer där man kan läsa böcker, filmer och skivor att låna, tidningar och bäst av allt gratis internet... Bara att kliva in genom dörren och man kan ta del av allt detta!

Här kommer jag att spendera mycket tid, perfekt miljö för att få skolarbete klart! Och kanske en del litteratur som kan vara användbar till kommande arbeten inom geografin!

Mia tycker om bibliotek! :)

1 comment:

  1. Jag håller med dig! Jag är en mycket effektiv bibliotekskund! Haha.. Var precis där och råkade låna med mig 6 böcker! Hade tänkt 3... men hittade lite annat också ;) Sen fick det vara bra, då var det bara att gå. Kommer ändå inte ha tid att läsa alla de där extra nu.
    Men bibliotek är bra påhitt!! :)

    ReplyDelete