Thursday, December 17, 2009

Julaftonsplaner..

I tisdags kväll hade marinan en fest för alla deltagare med gratis vin och mat, ni kan ju tänka er hur det slutade... Iaf, jag träffade en svensk kille som jag pratade en del med, och det visade sig att han ska upp till St. Martin och fira jul med ett gäng svenska seglare. Vi blev medbjudna och nu har jag ett uppdrag till er alla:

Vi ska ha knyt och alla ska ha med sig lite julmat. Jag funderade på köttbullar, men det vore kul med något som är lite mer annorlunda... Har ni några tips? Jag funderade även på lussekatter, men vet inte om jag kommer ha varken ugn eller hitta saffran i St. Martin.. Kom gärna med förslag! :)

kram på er alla

1 comment:

  1. Janssons frestelse! :) Enkel och billig och mördande god. Om du kan hitta ansjovis....

    Annars kanske rödbetssallad?

    Puss, G

    ReplyDelete